livanurvealpinannesi61 Urasali bende akşam uyurken veriyordum süt içip yatınca sabah asla kahvaltı yapmıyor. 3 yaşında sütü bıraktırmaya çalışıyorum. Süt hem kemik erimesi yapıyor hemde geniz eti büyümesi yapıyor.o yüzden bıraktırcam artık.