Urasali yani süt vermek istiyorsanız inek sütü vermeyin çünkü bağırsakları buna hazır değil en azından onu verin ama bence bana kalırsa doktorunuza danışın çünkü doktorların geneli sütü önermiyor. Benim bebeğim 16 aylık doktorum mümkünse bekle 2 yaşını dedi. Bende kendi tarzımla kaşık mamasını yedirip yatırıyorum. Ama gün içerisinde 3 tabak yoğurt yediriyorum sizde aslında yoğurtla bebe bisküvisi katıp meyveyle tatlandırıp verebilirsiniz.