Seniss 4.cü ayında yaptırdım uyuşması geçmeye başlayınca çok ağlıyor ben sürekli ayağımda salladım ve bi bacağını tutarak kucağımda 4-5 saat hiç indirmeden gezdirdiğimi biliyorum bakma zorluğu yok ama çaresiz gibi hissediyorsunuz gözünün içine bakıp ağlayınca 1-2 gün de bezini hiç kapatmadım bezli daha çabuk iyileşir dediler ben kıyamadım oğluma açıkken daha rahattı diye hareketlenince çok zor oluyor geç kalmayın derim 7 günde de iyileşti