Bebek için değil de anne için çok sancılı bir durum ☺️ 40 günlükken yaptırdık. Pipi ucunda yapışıklık vardı sünnete gittiğimizde öğrendik. Tedavisi de olmuş oldu. Eve geldiğimizde yaptıkları iğnenin etkisi geçince çığlık kıyamet ağladı. Calpol ile rahatladı ve uyudu. 4. Günde epeyce iyileşmişti. Sünnet ve sonrası hala bezli bebeklerde çabucak iyileşiyor fakat sizin sünnetten sonra her alt açmada, dikiş yerlerinden geriye doğru masaj yapmanız gerekiyor yapışmaması için. Ben pek bilgili değildim masaj konusunda biraz esnek davrandım canı yanmasın diye. Yapıştıktan sonra açarken daha da çok canı yandı. O nedenle masaj olayını atlamayın. Çer çabuk atlatırsınız umarım 🌸