Ben geçen ayın 15 sinde adet oldum bu ay 13 ünde olmam lazımdı her ay iki üçün önce olurdum ama adet olmadım bugün kan tahlili verdim beta 1.20 negatif yazıyor aile doktorumuza gösterdim gebelik yok dedi ama bi arkadaşım bana benim de beta 1.20 pozitif yazıyordu iki haftalık hamileydim sende hamile olabilirsin dedi aradaki fark onda pozitif yazarken bende negatif yazıyor bilgisi olan varsa yazabilir misiniz hamilemiyim değilmiyim doktor gebelik yok dedi ama. İnşallah degilimdir oğlum 22 aylık henüz küçük ve kendimi hiç hazır hissetmiyorum