Yaaaa bende sorunu eve bağlıyordum 😁 en üst katdyuz çatının sıcağı diyordum hem okuyana kadar kızlar 10 ay oldum bende aynı gece yastık bile ıslanıyor 2 günde bi neredeyse kılıf değişimi yapıyorum . Kendimi hiç demiyorum oturduğum yerden terli oluuorm doğum kış ayı idi ozamanda terledim atlet sırılsıklam oluyor.
Birde bende hiç ter koltuğumu bilmem ama duş al 2-4 saat sonra ter kokuyorum resmen .
Kol altıma karbonat sürüyor her duş sonrası birde