Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu sezeryan oldum..emzırmıyorum da 5. ay itibariyle red yaşadık ve sütüm gelmedı.ilk adetımı de gecen ay oldum
ama dogumdan berı cok terleme şikayetım var sac diplerine kadar terlıyorum dusa girip çıkıyorum yıne aynı.doğumdan önce aksıne ter nedır bilmez üşürdüm..annem daha vücut kendını tam toplamadı normal dıyor ama böyle terleme sorunu yaşayan varmı