Kasev gerçekten soruyorum bebeğiniz yere düşüyor ve doktora götürmeyip buraya yazıp bekliyorsunuz neden ????
Ya bukadar mi sanal delisi oldunuz bebeğiniz düşmüş arkadaş bebeğiniz yere düşmüş burda kim doktor ? Kim nerden nasıl düştüğünü bilip yorum yapabilir ? Bebekte ic kanama olsa buradaki kimler bilicrk! Gerçekten artık çok abarttınız bebeğim düştü acil bakın bisey olur mu ?? Soruya bakarmisiniz ya böyle saçma bi post var mi ya……. O bebek sizin canınız kucaklayıp doktora götürmek varken neden burası ??????? Artık su salak saçma post açmayı bırakın………