Kasev Geçmiş olsun. Sakin olun. gözlerde kayma, kusma, baygınlık hali yoksa bir problem olacağını sanmıyorum. Siz gene de bir götürün imkanınız vvarsa. 7. aylıktı kızım yataktan düştü hemen acile gittik bir süre orda kaldık röntgen vs çekildi sonra evimize döndük bir problem olmadı :)