Yusufunannesi97 hemen sayayım 😂 buzluğumda sürekli köfte tavuk hatta tavada ısıtıp yenilen tavuklardan oluyor. Mantı, kızartma, yanlarına pilav yada makarna zaten bunlarda basit. Salata çok fazla yapmam çorba da çocuğa yaparken fazla yapıyorum birlikte yiyoruz genelde haftada bir de karnıyarık yaparım mutlaka 😂 onda da pratik oldum artık kolay geliyor ama şöyle hastalık zamanlarımızda yada evde değilsem falan her zaman yemek yapamıyorum bide önceden haşlanmış kuru fasülye ve nohutum da hep buzlukta var hemen soğanı salçayı kavur nohutu koy su ekle işte yemek hazır 😂