Nisakusum off şöyle bir yorumları okudum da maşallah vallahi ayakta alkislayasim geldi hanımları. Bende senin gibiyim vallahi oğlum iki aylık bu aralar gündüz uykusu yok denilcek kadar az. Uyudugunda da bırak bakım, saç yaomayi birşeylermi yesem, evimi toparlasam, iki dakika duşa mi girsem iki arada bir derede. Günler çuvala mı girdi derler birde ama giriyormuş gerçekten koca gün ama bı kahve yapıp içmeye vaktim olmuyor. Sanırım birazda tecrübe. :D bizlerde zamanla yoluma koyacağız:D ögğünlerimden zaten kahvaltı kalktı.. Neyse bebem iyi olsun da :D