Isteyen elbet o vakti bulur, herkesin önceligi farkli
Ben mesela yemek yapmakta okadar zorlaniyorumki yani coluk cocuk hayatta kalalim diye yemek yapiyorum yoksa kimse beni mutfaga sokamaz 😀
O beni baya yoruyor
Oypzden evi saldim gitti, yemege zaten bi sürü vakit gidiyor, bide temizlikle ugrasirsam cocuklarima nezaman vakit ayircam
Ama istesem onlarla ilgilenmek yerine ben de temizligi tercih edebilirim
Geriye dönüp baktigimda hep temizlik yaptigimi degil de cocuklarimla gecirdigim güzel günleri hatirlamak istiyorum
Oyüzden cok da saapmamak lazim 😀😀