Nisakusum duşa oğlumla giriyorum bu sayede her gün duş almış oluyorum.
Saçlarımı saç sosisine sarıyorum böylelikle maşa ve düzlestirici ile uğraşmadan saçlarım şekil alıyor.
Ojeyi gece oğlum uyuduğunda sürüyorum genelde nude renkler kullanıyorum aşınsa da belli olmuyor hem de temiz görünüyor.
Tüylerimi banyoda cırt cırt jiletle alıyorum valla.
Kaş bıyık da duruma göre kaş usturası ve cımbızla hallediyorum.
Ev işlerini yapabildiğim kadar yapıyorum robot evi süpürüyor. Airfrayer de pratik yemekler yapıyorum. Ya da eşim tutuyor oğlumu ben hemen bi iki kap yemek yapıyorum.
Kullan at yer bezi ile siliyorum yerleri. Pratik oluyor su doldur vileda falan uğraşamam. Oğlum kucagımdayken veya oyalanırken siliyorum hemen yerleri. Oğlum kucagımdayken toz alıyorum görünen yerleri 😂
Ama bazen diyorum şöyle bana bir dört saat verin evi baştan aşagı bi yunayım….