AyazsMother Annekuzusu06 Aslında ilk aylar çoğunlukla uykuda geçer bizimki uyuyordu ozamanlar gaz sancısı var mı peki rahatlatıcı müziklerle uyutmayı deneyin ya da bebek arabasına koyup gezdirin temiz hava iyi gelir açık hava da uyumayı severler 🌸
Nilunas Birdunyabircennetannesi Nil 1 yaş 3 günlük kızım vee bugün yürümeye başladıı🥰10.ayda döndü ve hiç emeklemedi. Mutluluğumu buraya da yazayım dedim 🎈
Birdunyabircennetannesi Nilunas Maşallah sübhanallah ❤️ Bizim tembelin de yürümesini bekliyoruz da şuan 5 6 adım gidiyor düşüyor tam yürümeyi hala yapamadı 🤷
Peri_sshh Ayliz_Ravza 🤣🤣 şaka kiz . 2 tane oğlum var birinin adı berat birinin eymen 😊 2 buçuk yaş ve 1 yaş
bidemir Sunay10 aklınıza gelebilecek bütün kelimeli anlaşılır bir şekilde söylüyor yeni yeni artık ikili cümle kurmaya başladı .dondurma bitti dedi bugğn mesala .