AyazsMother Annekuzusu06 Ayy çok fena bizimki yaa bana demişlerdi Ayaz’lar durmaz çok yaramaz olur diye öyleymiş gerçekten durduramıyoruz ama hepsi çok yakışıklı ve cool 😎 😂
Kplnnn Ahlasbebekveannesi yaaa bu isimde birini gördüm çok şaşkınım. Oğlumun ismini ahlas koymayı çok istedim çok beğendim ismi, anlamını falan. Sonra eşim pek istemedi. Adıyla büyüsün inşallah oek duyulan bir isim değil