uygarefe biz 1.5 aylıkkken yaptırdık doktoru kendi oğlunu 9 günlükken yaptırmış . Geç bile kalmışsınız demişti. İşlem çok basit ve rahat sadece uyuşturucu krem sürüyorlar 20 dk falan sürdü. Sünnet olduğundan bile haberi yoktu. Ondan önce çıkan 8 yaşındaydı ve çok acıyor deyip kıyameti kopardı. En iyisi yeni doğan yaptırmak., çocukların psikolojisi açısından. 2 güne geçiyor zaten abartılacak bir şey değil