uygarefe 1 aylıkken tam sünnet ettirdik. Lokal anestezi ile yapıldı, dikişli sünnet oldu.
Her aşamasında yanındaydım. İzledim, gördüm.
Ve gördükten sonra şunu soyledim. Ne kadar küçük o kadar iyi haraketli, bilinçli bebek için sünnet bir eziyet resmen. Ufakken yapın. 🙏🏻