Pol34 Selin3561 iğne oldum valla 2 saate etki etti o acıyı çektim eziyet etmişim kendime dedim . Gittiniz mi nasıl oldunuz ?
Selin3561 Pol34 merhaba evet gittim şuan daha ıyıyım şükür arada batar gıbı gırıyor ama sürekli agrı yok ben baya üşütmüşüm