Bsraylmzz ballkizimm_ peki evolvia kullandıktan sonra kakası nasıl oldu. Benimki baya koyulaştı kıvamı normal mi bu
Bsraylmzz Rika evolvia kullandıktan sonra kakası kıvamlı olmaya başladı koyu. Sizinde mi öyle acaba ?
ballkizimm_ Bsraylmzz gunde 15 defa kaka ve civik yapan bebegim suan nirmallesri iki gunde bir cikiuor bazen ve oldukca kivamli normal canim😊