Stanley termosta en iyisi. Eşime hediye almıştım, işe gittiği her gün kullanıyor. Yıllardır hiç bir şey olmadı. Mug boyunu tavsiye ederim eğer sadace bebeğiniz için alacaksanız. Sonrasında siz ya da eşiniz de çok güzel istifade edebilirsiniz ve böylelikle her kuruşuna değer bence.