Mkaya8 Termos alacağım ama hamgi marka iyidir bilemiyorum. Kullanıp memnun kalan var mı ? Önerebileceğiniz termos markalarını bekliyorum🌸
duyguluanne Mkaya8 Stanley marka iyidir biz kullanıyoruz iki yıldır ertesi gün bile içilecek kıvamda oluyor indirimler oluyor o zaman alabilirsiniz bir kere alınıyor ömür boyu gider
Deletedmom_23 Mkaya8 a101 e mi bime mi birine bu hafta termos geldi. Hatta postu açıldı. Ben 10 aydır kullanıyorum. 48 saat suyu sıcak tutuyor. günü denemedim😁 Koku vs hiçbir sorun yaşamadım 35 tl de bir ücreti var. Bütün sülale aldı neredeyse 😁
esracanlier Mkaya8 e bebeğin kendi markasını aldım ben taş gibi 👌🏻 Hem de ucuz. Kaç defa yere düştü ne sızdırma var ne bir şey.
Mkaya8 duyguluanne evet o marka çok iyi biraz pahalı ama dediğiniz gibi bir seferlik alınıp uzun süreli kullanılabilecek bir ürün
Demirbey07 Stanley 🤌🏻 biraz tuzludur ama kafanız rahat eder ben en küçüğünü bebeğe mama için en büyüğünü de kendimize çay taşımak için alıştım ikisinden de inanılmaz memnunum tavsiye ederim
Anneyimanne14 Mkaya8 a101 e desenli termos 35 TL kışın karın olduğu yerde ,24 saat boyunca arabada kaldı ve ona rağmen kaynardi mama için almıştım geçenlerde geldi eşime aldım bu hafta yine geldi
[silindi] Deletedmom_23 https://imgyukle.com/i/nRNLAR https://imgyukle.com/i/nRNLAR buradaki ürünü diyorsunuz sanırsam 🙃
Deletedmom_23 Halimea İmkansız olsaydı ben ve sülalem almazdık sanırım 😁Postu bile açıldı bu termosun. Link yok. A101 şubelerine bakabiliesiniz😁
Mommy_ sevimli61 Paraya kıyarım derseniz Stanley alın derim. Ömürlük ürün eşimle bende birkaç boyu var kullanıyoruz, çok memnunuz.