cinaralpinannesi canım bence bir sorun yok ya her bebeğin gelişimi farklı derler ya 3 yaşında konuştu diyenler vardı burda okuyordum sıkma kendini benim oğlumda 28 aylık cümle kurar konuşur tekrar eder ama sürekli konuşkan bir yapısı da yok mesela 1den 10 a kadar saymıyor 6.7.10 diyor onları tercih ediyor belki de bilmiyorum bende onu kafama takıyorum niye 1 den 10 a kadar saymıyor diye 😂 mesela senin oğlun sayıyormuş anladın mı bende küçükken cok konuşmuyor diye kafama takıyordum 2 yaşında zamanı gelince açıldı bi anda maşallah sen tv telefon uzak tut eğer cok maruz kaldı diyorsan zamanı gelince olacaktır cünkğ hiç konuşmuyor değil yani kelimeleri varmış 🌼