Oğlum 2.5 yaşında Şubat doğumlu. Ama konuşamıyor. Pedagog götürdük dil terapistine götürdük. Dil gerilemesi var dediler 2.5 değilde 2 yaş gibi dediler. Anne baba teyze su bizimle beraber birden ona kadar sayar. Bazı hayvanları tanır örneğin pandaya tanda der. Kendi diliyle söyler yani. Aranzda böyle olupta konuşan varmı acaba. Birde çok telefon verdik malesefki yemedi onunla yedirdim dışarıya ciktgmzda durmazdi yine verirdik şimdi okadar pişmanım ki 🙁 telefonunda etkisi varmış. İnşallah konuşur bu süreçte onun yannda tv bile acmiyoruz telefonları kaldırdık tamamen kestim onun yannda elime almıyorum sürekli onunla ilgileniyorum bul taklari çok seviyor onlarla oynuyor. Sizinde cocuklariniz böyleyse yazarmisiniz. İçim daralıyo nezaman konuşacak düşüncesiyle.