askbocusum_1 Boşver kafana takma canım, insanın anneliğini sorgular gibi konuşanlara sinir oluyorum.Sen evladın için en iyisini bilirsin,içgüdülerin ne diyorsa öyle yapmaya devam et.Böylelerinede kibarca cevabını ver.İlk zamanlar keşke ben de sessiz kalmasaymışım diyorum.Hiç üzer miyim,kırar mıyım,beni ilgilendirir mi diye düşünen yok🤮🤮 kusucam artık böylelerinden...