Hilam biz premature dogduk oyuzden hizli kilo alsin diye Aptamil kullandik prematil sonra o cok sekerli oldugu icin sma ya gectik hipp daha iyi tabi ama hipp icmedi hic öğürdü kuscakti icerken bende zorlamadim smadan memnunum 10 aylik olcaz hala sma kullaniyoruz 🥰