Deletedmom_5 [silindi] Benim makinamda da finish kullanim yaziyo ama bardaklar mat cikiyo fairy cok guzelde fiyai cok yukselmis.
Deletedmom_5 Demetbulut Evet ya baya yukselmis fiyati. Finish de benim bardaklar falan matlastiriyo sevmiyorum onu.
Merveges Deletedmom_5 ben önceden fairy kullanıyordum maglum fiyatları uçtu gitti finish hiç güzel yikamiyordu hiç memnun değildim birde makinemde kötü koku oluyordu bu deterjan ile kötü kokuda gitti bir şans verin bence ben çok memnun kaldım 🌼