Kızlar Mintax bulaşık makinası deterjanı kullanan varmı? Nasıl yıkıyo bardakları falan çiziyomu? Makinanın ve bulaşıkların içinde deterjan kalıntısı oluyomu eriyomu yani tablet? Fairy kullanıyodum fiyatı uçmuş gitmiş herşeyde olduğu gibi. Uygun fiyatlı deterjanlara bakıyorum. Mintax kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilirmi?