Tuubaaaa
Bebeğinizin yediği şeylere baktım çok da az değil ama ayına göre kilosu az.
Benim iki yeğenim endokrin doktoruna gidiyorlar kız yeğenim 6 yaşında 15 kilo belki de 15 kilo yoktur kan ve vitamin değerleri gayet güzel ama kilo alması yok nerdeyse doktor raporlu mama yazmıştı içmedi yeğenlerimin ikisinde de tiroid var, endokrin doktoru şöyle söylemiş evet anne baba ile ilgili ama her şey belli sınırlar içerisinde olmalı demiş o yüzden hormon büyüme hormonuyla ile ilgili en detaylı bilgi endokrin doktoru verecektir size çocuk doktoruna giderseniz değerleri güzelse bir de endokrin doktoruna gidin derim başımızdan geldiği için söylüyorum.