Tuubaaaa simdi şöyle oldu, doktor bir sey cikmayinca (izmirdeyim docent gittigim) gunduz emzirmesini keselim gece devam edin dedi normalde ben geceyi kesip uykuyu kesintisiz yapacsktim tam da o aylarda. Neyse bu uzmani dinledim memeye guveniyordur sofra gidasindan almasi gerekeni alsin dedi. Gunduz icin konustum iste kizimla bir gun mizildandi sonra geceye alisti gunduz gelip istemez. 1 ayda oyle 300 gram aldi cocuk 10 aydir almayan bebekten bahsediyoruz, sonra doktor guzel boyle devam edelim ben yine de desteklemek adina ozel mama icin rapor yazicam dedi pediasure yazdi, gunde 1 tane icebilir diye. Tadi normal sut cileklisi kakaolusu muzlusu falan var eczaneden recrteyle aliniyor. Benim kiz sut urunleri pek sevmediginden hic iciremedim baslarda simdi kendisi bi paketin yarisini iyi kotu iciyor.tekrar kontrole gidicem bakalim. Ama dedigim gibi benimki gayet de hapur hupur yiyip almayanlardan.
Yani size diyecegim once normal cocuk doktoruna gidip persentil durumuna baktirmaniz, durumu anlatmaniz. Gastroya gitmeli miyiz falan diye yonlendirme istemeniz(gittigim bolum sevksiz hasta almiyor bu arada her yerde boyle) lazim. Bakarlar bizimki gibi bir seyi yoksa yola devam
Parktaki teyzelere amcalara dayilara veya asil annelere gelince en sık duydugum cumleler; ayyy (cocugunun adini soyluyor burda) bak kardese ne tatli demiiiiii kac aylik yasina yakin miiii 1,5 yasinda diyince he bizimki 1 yasinda derkenki bu ne yeaaa bakmiyonuz mu bu cocuga bizimki 2947268 kilo ve iyi aksamlar diyip ayrilisim. Yani oturup butun parktakiler3 kizimin bir seyi yok valla bakiyorum cok da yiyor diye anlatamayacagim icin evet ben ac birakiyorum cocugu 😅 siz de once tahlillerini yaptiracak bir doktora muhakkak gidin ve sordufunuz sorunun altina soruyla ne alakasi oldugunu anlayamadigim benim kiz/oglan su kadar aylik su kadar kilo diyip sizin iyice caninizi sikan yorumlari da gormeyin, uzulmeyin 😘