trn-mom55 ben ilkinde de normal istedim hersey o yönde ilerliyordu sonra gebelik zehirlenmesi yasiyordum ki son dk sezeryanla kurtulduk cok sukur ve ne sanci ne su hicbirsey yasamadim cati muayenesine bile cikmadim o yuzden hani hissetmek yasamak istiyorm