123PrensAnnesi123 7 yıl ara verdim 2. Çocuğumu normal doğurmak istedim çünkü ilkinde ne sancı ne su gelmesi hiç bişey olmamıştı :) doktorumla görüştüm yapamayız dedi her doktor kabul etmiyor belki önden konuşursan kabul edebilir
Hatta kızımda suyum geldi 1 gün bekledim belki sancı gelir diye 48 saat geçti sancı falan yok açılmada yok 😂 anladımki sezeryandan kaçış yok 😁 çok şükür biri 9 yaşında biri 19 aylık canları sağlıklı olsun 🌸🌸