Burhanaltintop Burcu35 yani sık sık kusıyormuydu bugun baska bi doktor onu sordu da bize kusuyo mu diye
Tugce1338 Burhanaltintop bizimki de daha inmedi 2 aylık 6. Ayı bekleyeceğiz inmezse ameliyat dediler.Çoğu zaman iniyormuş inşallah iner
Asyadeniz Burhanaltintop 3 buck yasnda benmki 5 yasına kadr zamanı var ama eger kasıkta deilse biizm çok şükr amelytlık deil örümcekten oldu yukarı kaçtı bazen iniyo bazen çıkıyo tuaf
Mirac05 Burhanaltintop benimde sağ tarafta sorun var doktor iner dedi ama altını değiştirirken sanki hep işte gidiveriyo bomboş kalıyor bilmiyorum tam bende inmedimi acaba normalde diğerine göre daha küçük ama iyice kayıyor yukariya