Burhanaltintop Sağ testisi henuz torbada değil bu hafta çocuk cerrahına götürcez ama yaşayan oldu mu merak ediyorum internette 6 ay beklenir yazıyor bu süreçte iner mi, sizinkiler sonradan indi mi hiç?
Aliiisss Burhanaltintop 1 yaşına kadar inmezse ameliyat edicez demişlerdi ama oğlumun indi arkadaşımın bebeğinin inmedi ameliyat olacak
EmirKaanBatuHan Burhanaltintop benim de 3 aylık oğlum var sol testisi inmedi doğumdan sonra götürdük cerraha kasıkta gergin duruyor büyük ihtimal inmeyecek dedi 1 yaşına kadar bekliyecez sonrası ameliyat dedi erken doğumla alakası olduğunu sanmıyorum ben 38+4 sezeryan doğum yaptım çok sık görülen bişeymiş hiç canınızı sıkmayın benim eşimde olmuş bebekken çok şükür bi sorun olmamış
zcn01 Burhanaltintop benim oglumda da vardi tek tarafli inmemis testis ankaranin en iyi doktorlarina goturdum hepsinden fikir aldim en gec 6 aya kadar beklenmesi gerektigini sonrasi karin ici isi yuzunden testise zarar verebilecegini soylediklerinden biz ameliyat ettirdik. Bir arkadasimin oglunda vardi ilk 3 ay icinde indi
Gamzemert Aya gireceğiz ultrasonla bakıldı inmemiş sanırım karnında henüz. Emin olamadılar. Ama artık inmez mecbur operasyon diyorlar.
Burhanaltintop Gamzemert sizinki de erken mi doğmuştu? Biraz beklesem mi acaba bu hafta kontrole gotursem mi ki onu da bilemedim
Meryemdeveci Burhanaltintop benim oğlumda doktorumuz 9 aylikken farkedip söyledi sonra 1 yasında başka doktora götürdüm inmiş dedi doktorumuz o Zaman demişti eğer inmezse 1 yaşında ameliyat olucak demişti
Berna17 Burhanaltintop çocuk cerrahına götürdük iner daha yeni dedi 1 ay sonra indi kendiliğinden normal doktor kontrolünde söyledi doktor bir daha da gitmedik
Burcu35 Burhanaltintop Benim oğlumunda sağ testis inmemiş 7.ayına gircek bekliyoruz bakalım 1 yaşına kadar
Yasedem Burhanaltintop yeğenim bu nedenle ameliyat olucak bu ay inşallah ama basit bir operasyonmuş 19 aylık şuan bir kaç kere iner belki diye kontrole gittiler inmeyince ameliyat demiş doktor anestezi günü verdiler şimdi ama sıkmayın kendinizi basit bir operasyon eşimin yeğenide olmuştu 3 sene önce hemen atlatılıyor şükür