AyseHafsa bu konuda benden daha vahimi yoktur bak çok net :)
34 aylık 2 hafta oldu başlayalı ama hiç ilerleme yok. Asla çişim var demiyor onu bıraktım ben yapacağını anlıyorum ama lazımlığa hiçbir şekilde oturtamıyorum, buraya otirmicam, çişimi yapmicam diyor sonra hooop tam lazımlığın yanında çişini yapıyor
Beze de dönemiyoruz taktırmak istemiyor zaten son 3 aydır zorla bez bağlıyordum arkamı dönünce kendi çıkarıp atıyordu, yanı mecbur devam edicem ama o kadar yıprandım ki anlatamam.. arkadaşım pedagog delirecek gibi olduğumda onu arıyorum beni teselli ediyor :)
Pes etme ama sabırlı ol diyor yanı bunu bir eğitim gibi görme hemen olsun bitsin deme, bu bir süreç ve bir şekilde öğrenecektir diyor.. yani 1-2 ay devam edebilir daha kısa da sürebilir her çocuğun öğrenme durumu farklıdır siz hemen olsun istiyorsunuz önce bu psikolojiden çık ve üstüne gitme biraz sağa sola yapsın diyor 😅 ben öyle yaptım sizde bırakmayın bence