Noname21 siz heralde verdiğiniz doğum ücretini ya da muayene ücretini direkt doktorun ibanına yatırdığınızı filan düşünüyorsunuz?? Ya da okula bağış yapınca öğretmene yaptığınızı filaş düşünüyorsunuz? 😂😂😂 hepsi evet maaşlı çalışan. Ama sizin paralı köleniz değiller. Her gün kaç ayrı tiple uğraşıyorlar. Parasını veriyorum, istediğim gibi kullanırım’cılar da bu tiplerden biri. Ben almadım, uygun görmedim, durumum yok vs denilse anlarım. Almamak da bir tercih. Ama ben parasını verdim bilmem ne demek çok saçma ve kabaca. Yoksa ben herkes almak zorunda diye birşey demedim.