incismom
İşini yapan bir insana hediye alma mecburiyetinde değil kimse kaldı ki bedava da yapmıyor.
Ancak öyle doktorlar var ki..
Ben insanlığından da oldukça memnundum doktorumun. Vicdanı, saygısı, tavrı, sabrı takdir-e şayandı.
Çiçek göndermiştim teşekkür amaçlı.
Tercih meselesi hediye vermek.