Anne sütü alan bebeklerin günde 7 kere kaka yapması da NormaLmiş, 7 günde bir kere yapması da normalmiş cocuk doktorumuz aynen böyle söylemişti.. Merak etmeyin elbet yapacak annesiii bacaklarını yavasca karnına doğru ittir birkaç kere, eğer yaptığı pırt kötü kokuyorsa kakanın gelmesi yakındır 😁😁❣❣