Bebeği rahatsız etmiyorsa bekleyin 10 güne kadar normal diyorlar bizim de 5 gün yapmadığı olmuştu o dönemde ben hiç bir şey yapmadım doktor anne sütü aldığı İçin normal demişti sonra kendiliğinden yaptı vücut bütün besini emiyor o yüzden kaka yapmıyor bu da bebeği rahatsız etmiyor