Çoğu insan yargılıyor takmışlar geri çekilme korunma degil yok kaynanana neden söyledin ya olan olmus geçmişe gidip durmayin önünüze bakın ben doğuştan yarim rahimliyim ilk gebeliğin sürekli yatarak geçti bakicak kimsem yoktu maddiyat çok skntydi ahh ah şuan doktor 7 aylık bebegim hamile kalma en az 2 sene diyor bana hem rahmim kucuk oyuzden cok zordu gebelik ustune bide sezeryan dikişleri 2 kat risk oluşturuyor doktora gidin eğer risk warsa size hayati ozman gereği yapilir tiptada dindede önce anne sağlığıdir herzman ama sorun yok derse eşinizle düşünün eksi artı konuşun Allah Çok bağışlayandır bi günah islerseniz tevbe edip birdaha yapmayın günah hata insanlar için war adım atsa günah işliyor herkes zaten kimse peygamber değil melek degil en doğru kararı siz vericeksiniz önce sizin saglginiz hayatta olan çocuğunuzun sağlığı onun bakımını yapamycaksanizda eğer gebelikte zor gecicekse ona da yazık,karışık durumlar gercekten kalbinizi ve doktorunuzu dinleyin