oznurabd Kayınvalidenize Allah vicdan versin… Siz de sıkmayın canınızı her şey olacağına varır varsa öyle bir şey doktorunuzla tüm detayları,aklınıza takılan her şeyi sorarsınız rahim toparlandı mı toparlanmadı mı riski var mı bu gebeliğin yok mu öğrenirsiniz varsayalım ki gebesiniz iki kardeş birlikte büyümüş olurlar size yoldaş olurlar zaman o kadar hızlı geçiyor ki o kadar çabuk büyüyorlar ki tüm meşakkati hafızanızdan siliniyor göz açıp kapanıncaya kadar her şey geçiyor güleceğiniz,eğleneceğiniz,birlikte nice vakitlerde bulmuş oluyorsunuz kendinizi ve iyi ki de diyorsunuz,Rabbim sağlıkla,huzurla kucağınıza almayı nasip etsin, hakkınızda her şeyin hayırlısı olsun kayınvalidenize de kulak vermeyin…