Gktrkefe şahsi fikrim yanlış yaptiginiz ilk 6 ay şu verilmez diye kesin bir bilgi yok doktorlar , gorusler bu konuda 2 ye ayrılmış durumda ve annelere kalmış bir durum bu sıcaklarda verilmemeside hata bebeğinizin şu an suyu icmemesi bence bu yüzden kaynaklı alışır ins bir an önce ben 2 hafta vermedin sonra vermeye başladım ağustosta doğum yapmıştım sarılığı uzadı bu yüzden su verdikçe hem sarılığıni attı hemde ek gidaa zamanı su ile sorun yasamadim her gün bir çay kaşığı hiç bir bebeğin karnını doldurmaz süt emmesini engellemez lütfen şu verilmez diyen anneler yazmasın herkes doktor olmuş şahsi fikrimi paylaşıyorum isteyen inanır istemeyen inanmaz uygulanmaz ama bebeği 6 ayran küçük olanlar şu vermeli sonuç sizin gbi sorun yaşarlar benim bebeğimde günde 1 lt içmiyor ama suyuda tukurmez yani şu icmeyr alışkın olduğundan ine en kısa azamanda güzel sonuç alırsınız