Gktrkefe sakinolgirll boğazına sıkmam gerektiğini söylüyorsunuz sanırım onu yapamam hemen genzine kaçıyor öksürüyor normalde bile ağzına sıkmayı kastettiyseniz onuda çıkarıyor
BuseBlt Gktrkefe benim bebeğim önce biberonla içiyordu sonra içmemeye başladı kaşıkla ver dedi doktorumuz o şekilde içti sonra yine biberona geçtik şuan hem biberonla hem kaşıkla hemde alıştırma bardagiyla içiyor. Kaşığı deneyin yada biberonu
1baby1moms Gktrkefe benimkide içmiyordu asla kendi eline veriyordum oyun yapıyordu kaşıkla veriyorum ara ara 2-3 kaşık içiyor bu şekilde
1baby1moms Gktrkefe sudan bıngıldak çökmesini de ilk defa duydum bence doktora danışın alanında uzman olmayan kimsenin lafına da bakıp üzülmeyin
Golgicisimcigi Gktrkefe acaba biraz sıcakta darlasan mı benimkide çok içmiyodu sıcak bi şehre göç ettik burda sıcaktan içiyo garibim
Golgicisimcigi Gktrkefe bide canım kaşıkla verdiğinde dilinin arka taraftaki dibine koy ordan çıkaramıyolar geri bana hemşire demişti
Gktrkefe Golgicisimcigi bizde şehir değiştirdik ama fayda etmedi dil atını da deneyeceğim teşekkür ederim
Asyakus11 Oyun haline getirmelerine sebep olabilir ama hiç yoktan iyidir diye düşünerek biberonla ağzına sıkıyordum. Kendime yapıp oyun gibi gösterip ona da yapıyodum içiyordu yine birazda olsa
Irmakprensesinannesi Gktrkefe valla kızım biberon içiyorum bira zbiraz içiyor zorlanıyorum zaten mamdan da şu ihtiyacını alıyor hır yandna doktor demişti ama şu içiyor biberon la alıştı diyebilirim uzun bir süre içmeyi reddetti ama 10 ayla alisti şuan 1 yasiz
Gktrkefe Winnithepooh tabi ilk 6 ay su verilmez zaten ek gıdadan sonra sütteki su yeterli gelmez dedi