Bebeğim uzun bi süredir emmiyor son 2 haftadır sağımda yapmıyorum az önce bebeğime verdim memeyi uykusunda emdi gibi oldu ama öğürdü sütün tadına bi baktım aşırı acııı tuzlu resmennn iğrennnnççç bi tadı vardı acaba sütüm mü kesilicek oyüzden mi böyle tadı var neden olur bilen varmı tekrar sağıma dönsem düzelir mi acaba??