Nuc1206 korkmayın iyileşir inşallah ilk bandaji taktıkları gün ağlamaktan helak oldum 1 hafta boyunca kızıma bakıp bakıp ağladım o ağladıkça ben ağladım ama 4 gün sonra alıştı o alıştı ama ben alışamadım üstelik bizim değerler daha kötüydü sol 52 sag 56 ydı 2 ay 3 gün oldu takılalı şimdiyse kontrole gittiğimizde doktorun bandaj çıkabilir dediğini deil ilerleme oluyo demesini bekliyorum çünkü eğer ilerleme olmasa tedavinin daha zor olucagni biliyorum ameliyat gibi alçı gibi emin ol bu bandaj en konforlusu alçıyı gördükten sonra sizin değerler çok kötü deil allahin izniyle iyileşecek inşallah yavrularımız 🤲