Defne3347 bizim başlangıçtaki alfa açılarımız biri 41, diğeri 47 idi. Yani kalça çıkıklığının derecesini değerlendirmek gerekirse bizimki çok şiddetliydi. Şu an sol iyileşti sağ 60 larda ama büyüdükleri için 60 üzeri olması gerekiyor. 7,5 aydır kullanıyoruz bebeğimde 8,5 aylık şu an. 1,5 Ay önce pavlik bandajı değiştirdik ortez kullanmaya başladık çünkü 2 ay pavlikten hiç ilerleme alamadık. Kışın da hep tek kat alt üst takım giydirdim bi şekilde oluyor. Şu an kullandığımız ortez de yazın çok zor oldu mesela oturak gibi bi aparat içinde süngeri var geceleri çok sık uyandık günde 4-5 kez üst değiştirdiğimiz oldu. Mücadele ediyoruz inşallah geçecek..