2melekannesi__ Morportakal yok zaten tam yatar pozisyona geliyorlar yenidoğan döneminde de kullanılıyor :) ben de keşke baştan alsaymışım diyorum travel çok zormuş
glcn-b Umay2021 Umay2021 merhaba ben bu arabadan almak istiyorum ama yorumlarda birkaç ayda freninin bozulduğundan bahsetmişler siz yazalı birkaç ay olmuş merak ettim bir sorun yaşadınız mı memnun musunuz acaba hala
omerinannesi_2705 glcn-b Pierre Cardin - yehoo 2 var aşırı memnun kalacağınızı düşündüğüm bir araba 💗