Morportakal Merhaba kızlar. 2 aydır bebek arabası arayışı içindeyim fakat bir türlü karar veremedim . Kabin boy en fazla 3bin ₺ olacak bebek arabası öneriniz var mı? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum vallahi ne alacağımı şaşırdım…
eserekli_kiz11 Morportakal ben prego cruiser kullanyrm 3 ayligiz icine puseti koyup o sekilde kullanyrm tek elle acma kapama sürüşü cok rahat ben alirken 1900 tl idi duan nekadr blnyrm
2melekannesi__ Morportakal ben 4baby drone aldım henüz gelmedi inşallah memnun kalırım ben de epey araştırdım çoğu aynı yani aralarında bariz fark olmayınca uygun bişeyler de olsun istedim. Elele plane de aklımdaydı mesela ona da bakabilirsiniz
Umay2021 Morportakal chicco cheerio. 2haftadır kullanıyorum çok memnunum. Yenidoğan’daki itibaren kullanılabilir diyorlar ama bence yenidoğan bebek pusette yatmalı. Bildiğim kadarıyla bu arabaya puset takılmıyor siz yine de bir bakın. Amazon uygulamasından almıştım 3bin tlye. Kampanyaları takip edebilirsiniz.
Dilarayldrmmm Morportakal ben joie Tourist modelini kullanıyorum. Katlaması, taşıması, yer kaplaması çok iyi. Büyük rahatlık gerçekten 😌
Morportakal 2melekannesi__ plane benim de ilgimi çekti fakat kararsız kaldım işte. Bir de sizin aldığınıza bakayım. Bunlar pusetsiz kullanılmaz mi?
eserekli_kiz11 Morportakal bence zor olur çünkü kucukler ya ama pusetiniz varsa ben puseti ters sekilde yerlestrp oyle kullanyrm
2melekannesi__ Morportakal puset takılmıyor bu dediklerime ama pusetli bir iki model de var chicco goody plus , pierre cardin karma gibi ama fiyat artıyor pusetli olunca
glcn-b Umay2021 Umay2021 merhaba ben bu arabadan almak istiyorum ama yorumlarda birkaç ayda freninin bozulduğundan bahsetmişler siz yazalı birkaç ay olmuş merak ettim bir sorun yaşadınız mı memnun musunuz acaba hala
Morportakal 2melekannesi__ Aaa pusete gerek yoksa daha iyi benim ben de pusetsiz arıyordum. Sizin aldığınız model de çok güzel onu da düşüneceğim
Dilarayldrmmm Morportakal normalde 4300 filan ama yeşil rengi indirime giriyor e bebekte 3200 gibi bir rakam.
2melekannesi__ Morportakal yok zaten tam yatar pozisyona geliyorlar yenidoğan döneminde de kullanılıyor :) ben de keşke baştan alsaymışım diyorum travel çok zormuş
Dilarayldrmmm Morportakal rica ederim. Spf 50 güneş koruma var tentesinde. Bir de tam yatar pozisyonu var bebeği yatırıp kullanıyorum ben. Joie kaliteli bir marka bence bilmediğiniz bir marka almaktansa güvenilir bir marka tercih edin naçizane tavsiyem ☺️
Morportakal Dilarayldrmmm Kesinlikle ben de bilindik bir şey almayı istiyorum. Sizin menun olmanız ve katlanabilir özelliği çok hoşuma gitti. Benim için önemli olan katlanabilir ve hafif olması arabamız yok otobüs taksi vs kullanırken avantajlı olsun istiyorum . İnsallah indirimli fiyata denk gelirim biraz pahali ama belki duser 😊😇
Dilarayldrmmm Morportakal çok rahat katlayıp omzuma takıp taşıyorum. Ben birkaç ay önce aldım 2800 filandı artmış maalesef. Düşeceğini sanmıyorum daha da artar 😔