ipekk05 yeşil mercımek ya da ondan cok az buyuktu oynama yoktu yanı cok ellemek ıyı degıl dedıklerı ıcın pek de dokunamadım kendısı de bırakmıyordu zaten. Gectı dişler cıktıktan sonra. Cene altında oynayanlar oluyor usuttugı bogazında tahrıs oldugu zaman. Onu da bı daha olursa goturmeyı dusunuyrm. Bu arada 2-3 yasa kadar olabılıyor demıstı doktor. Hatta bı kan degerı cok cok yuksek cıkmıstı ona da bebeklerde normal dedı. Sız gıttınız mı gıdecek mısınız doktora