Mi-Mi bazı bebeklerde oluyor 2 yas cıvarı gecıyor demıstı. Enfeksıyon diş cıkarma da sebeplerı arasında. Kan tahlılı verırsınız tum degerlere bakarlar bır deger cok yuksek cıkıyor ben o degerı e nabızdan gordum ve dr u beklerken helak oldum. Meger o deger bebeklerde yuksek olurmus bızzat sordum drumuza buyuklerın degerıyle bır olmuyor o deger demıstı. O kadar etkılendım kı saatler sonra kendıme gelebıldım. Nettekı yazılara bakmayın ınsan kahroluyor az sabredın erkenden gıdın, bızım drumuz acılden gırıs yaptırıyorum tahlıllere bugun cıksın rahat ederız en azından demıstı. Ogleden sonra sonucları aldık. Normalde hormon testlerı faln da yapılıyor onlar gec cıkıyormus. Rıca edın yapabılıyorlarsa aynı gun sonuc alırsanız en azından ıcını ferahlar. Insan sonucu gormeden doktordan duymadan kafasında kuruyor da kuruyor malesef ben sıze ne kadar da sakın olun korkmayın desem de emınım fayda etmeyecek cunku aynısını yasadım🤯 ha bir de buyumedıgı surece sorun yok olmaz demıstı dr. Ben bır tane yakaladım drumuz bırkac tane var demıstı. Buyume olursa 6 ay dolmadan gelın dıye de belırttı