Barlas_mom
Yanlis bilgi vermek istemem bizimki ayri yapildi. Saglik ocagina da gidiyorduk ama biz ozel hastanede bir doktorumuz var sadece ozel asilar icin gittigimiz. Oradaki doktorumuz 2 şer ay arayla uyguladi bize asilari. Son doz bexseromiz kaldi onumuzdeki ay yapilacak. Eger icinizde suphe kaldiysa bir kere gidin bence.